Regulamin



Informacje ogólne
1.1 Głównymi administratorami turnieju są Even, oraz Taboo.
1.2 Kontakt z administratorami możliwy jest poprzez kanał założony w grze Polish Dota Cup
1.3 W sytuacjach nieuregulowanych postawieniami niniejszego regulaminu, ostateczna decyzja należy do administratorów turnieju.
1.4 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji regulaminu.
1.5 Udział w turnieju jest równoznaczny ze znajomością oraz akceptacją niniejszego regulaminu.

Tryb rozgrywek
2.1 We wszystkich grach obowiązującym trybem jest CM
2.2 Systemem rozgrywek jest 5v5. Oznacza to, iż obie drużyny muszą posiadać minimum pięciu graczy (do dziesięciu zapisanych), aby móc wziąć udział w rozgrywkach; w razie niestawienia się chociaż jednego gracza w wyznaczonym czasie, gra zostaje oddana przeciwnikom.
2.3 Czas maksymalnego progu spóźnienia wynosi 10 minut.
2.4 Rozgrywki zostały podzielone na drabinkę oraz wielki finał.
2.5 Wszystkie mecze rozgrywane są systemem Bo1; wyjątek stanowi wielki finał, który jest rozgrywany systemem Bo3.
2.6 W pierwszym meczu wielkim finału należy wybrać losowe rozpoczęcie draftu.
2.7 W kolejnych grach gracze są zmuszeni zmienić strony, oraz oddać rozpoczęcie draftu drużynie, która rozpoczynała jako druga.

Zapisy i system rozgrywek

3.1 Drużyny muszą zostać zapisane za pośrednictwem bloga szwedgamer.blogspot.com do 31 marca do 22:00 w odpowiednim temacie.
3.2 Rejestracja odbywa się za pośrednictwem komentarza na stronie zapisów, a kapitan drużyny zmuszony jest podać następujące informacje:
  • Nazwa drużyny
  • link do profilu steam
  • Nicki każdego z graczy
3.3 Kapitan zapisanych drużyn musi znajdować się na kanale Polish Dota Cup w trakcie trwania turnieju.
3.4 Terminarz turnieju zostanie dopasowany do ilości zapisanych drużyn i udostępniony w oddzielnym temacie przed jego rozpoczęciem.

Zasady gry.

4.1 Specjalne wykorzystywanie błędów w grze jest zabronione i równoznaczne z przegraniem gry.
4.2 Creep-skipping, czyli atakowanie budynków przeciwnika bez obecności własnych jednostek jest dozwolony. Zasada ta jednak nie dotyczy wież i baraków w bazie przeciwnika, czyli budynków będących na wzniesieniu.
4.3 Zabronione jest wykorzystywanie czarów typu Fissure,Sprout lub Plague ward, aby zablokować wejście do własnej bazy. Blokowanie drogi własnych creepów za pomocą tych umiejętności jest dozwolone tylko wtedy, gdy robi się to z intencją ratowania sojusznika lub zabicia przeciwnika.

Przebieg gry

5.1 Organizatorowi przysługuje prawo wskazania obserwatorów gry. Organizator może także zadecydować o tym, iż mecz będzie streamowany.
5.2 Zwycięzca każdej gry jest zobowiązany do zapisania zrzutu ekranu końcowego jej stanu oraz udostępnienia ich w odpowiednim dziale po zakończeniu meczu.
5.3 Każdej drużynie przysługuje do pięciu minut pauzy na grę.